FAQs

Frequently Asked Questions


Siz müşterilerimizin talepleri doğrultusunda değişkenlik gösteren bir süreçtir. Öncelikle sizlerin isteklerini dikkate alarak hazırladığımız iş planı sonrasında bu sürecin ne kadar süreceğine karar veriyoruz.
Kendi sektörünüze uygun olarak tasarlamış olduğumuz tasarımları size sunarak ortak bir karar ile tasarımınızı seçebilirsiniz. Genellikle karmaşık olmayan sade tasarımlar talep görmektedir.
Kolay kullanımlı bir panele sahiptir. E-ticaret sitesi hazırlandıktan sonra sizlere Nettsted olarak gerekli tüm bilgileri iletiyor ve isterseniz eğitim ile panel kullanımını öğretiyoruz.
E-ticaret son yıllarda oldukça popüler ve gelişime açık bir hale gelmiştir. Neredeyse tüm sektöre uygundur. Örneğin; perakende, yiyecek-içecek, elektronik, sağlık-güzellik vb. birçok sektöre uygundur.

Evet taşıyabilirsiniz. Bu taşıma sürecinde Balıkesir bayisi olarak sitenize gerekli olan tüm düzenleme ve ayarlamaları titizlikle gerçekleştiriyoruz.

Piyasada, çok ürün üreten değil, müşterisini belirlemiş olan firmalar pazarda en büyük potansiyele sahip olur.Bu süreç tabbi ki kısa zamanda olmayacaktır fakat Nettsted Limited-SEO ve Dijital Pazarlama Ajansı ile çalışarak bu süreci hızlandırabilirsiniz.

E-Ticaret siteniz açıldıktan sonra gerek SEO çalışmaları ile sitenizi üst sıralara taşıyarak gerekse hedef kitleye uygun tasarımlar ile sitenizin dikkat çekici olmasını sağlayarak diğer rakiplerinizden öne geçmeniz için çalışmalar yürütüyoruz.

Balıkesir Ticimax Bayisi olarak sizin istek ve taleplerinizi önemsiyor ve alanında uzman çalışma arkadaşlarımız ile bir plan hazırlıyoruz. Bu plan doğrultusunda istediğiniz tasarımda e-ticaret sitenizi hazırlıyoruz.

Ticimax'in ödeme planları ve fiyatlandırma politikası, işletmenin ihtiyaçlarına ve bütçesine göre farklı seçenekler sunar. İşletmenin büyüklüğüne bağlı olarak sunulan paket seçenekleri farklıdır ve fiyatlandırma yıllık olarak belirlenir.

Türkiye odaklı bir e-ticaret platformudur ve bu sayede işletmelere daha kolay kullanım imkanı sunar. Mobil kullanıma uygun olması, stok ve kargo takibinin kolaylıkla yapılması gibi bir çok avantajı bulunmaktadır. Türkiye’de yer alan işletme ve markalara özel olarak tasarlanmış Ticimax yerel iş ortağı ve bayiler ile işbirliği yaparak firmalara profesyonel destek sağlar.

Reklam dönüşümlerinden beklenti oranınız bütçenizi belirleyici en temel etken olacaktır. Nettsted Ajans olarak başlangıç reklam bütçenizi belirleyip size sunuyoruz. Onayınız ile birlikte reklam setlerini oluşturmaya başlıyor ve reklamlarınızı yayına alıyoruz.
Sosyal Medya, kullanıcısının kendi ürettiği içeriği yayınladığı ve paylaştığı online bir ağdır. Sosyal medya birçok kişi ve kurum tarafından aktif olarak kullanılmaktadır ve sosyal medya kullanıcı sayısı her geçen gün artmaktadır..Markanızın bilinirliğini arttırmak ve daha çok müşteriye sahip olmak istiyorsanız sosyal medya platformlarında mutlaka yer almalısınızSosyal medya yönetimi; Dijital ortamda sayfa ve hesapların kullanılırken bunun nasıl olması gerektiğini, nasıl yollar izleneceğini, herhangi bir durum karşısında hangi yöntemlere başvurulacağını, marka tanıtım ve yönetimlerinin nasıl olması gerektiğini ve tüm bunların düzenli ve uyumlu  bir şekilde   yönetilmesine verilen addır..Sosyal medya yönetimi için profesyonel bir destek almanız gerekmektedir.Eğer sosyal medya yöetimi konusunda yardım almak istiyorsanız doğru adrestesiniz.
Tabi ki.(Evet).Bu satış stratejisi yeniden pazarlama(re marketing)alanına girmektedir ve kullanılan reklam türü de bir dönüşüm reklamıdır. Sepete ürünü atıp satın almadan çıkan müşterilere özel reklamlar tasarlayarak reklamı müşterinin karşısına çıkarıyoruz.
Firmanızın sektörü, ürünleri/hizmetleri, ihtiyaçları, kurumsal kimliği içerik paylaşım planlamasını yaparken göz önüne aldığımız unsurlardır. Nettsted ile firmanız arasındaki sosyal medya yönetimi için yapılacak toplantıdan sonra içerik paylaşım sayısı netleşmektedir.
Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter,Pinterest
Sosyal medya hesaplarının raporlamaları 15 veya 30 günlük periyotlar şeklinde gerçekleştirilmektedir. Bu raporlarda, verilergünceldir ve doğru okunması büyük önem taşımaktadır.
İçerik pazarlaması, açıkça tanımlanmış bir kitleyi çekmek ve elde tutmak ve bunun sonucunda  karlı müşteri eylemi sağlamak için değerli, alakalı ve tutarlı içerik oluşturmaya ve dağıtmaya odaklanan stratejik bir pazarlama yaklaşımıdır
İçerik pazarlaması SEO’nun önemli bir alt dalıdır. SEO stratejisi oluştururken genellikle içerik pazarlamasını da stratejiye dahil ederiz. Böylece SEO planının başarı oranını artırmak için seo uyumlu içerikler oluşturulmasını sağlarız.
İçerik pazarlaması stratejisinin performansını Google Analytics ve Search Console üzerinden ölçümlüyoruz. CTR optimizasyonu için ekibi yönlendiriyoruz.
İçerik pazarlaması müşteriyi etkileyebilecek her şekilde yapılabilir.En yaygın yöntemler şunlardır: -Popüler bir video hazırlayarak -Sosyal medyada yararlı veya eğlendirici bir içerik girerek -Bir kampanya sitesi oluşturarak -İlginç içerikler barındıran bir bilgilendirme grafiği oluşturarak
  1. Kaliteli Üretimle İçerik Pazarlaması Nasıl Yapılır?
-Anahtar kelime araştırmasının yapılması -Arma motoru optimizasyon analizinin yapılması -İnternetteki forumların takip edilmesi -İnternet haberlerinin takip edilmesi -Satış-Destek Bölümünde sık sorulan soruların incelenmesi -Müşterilerin istek ve taleplerinin neler olduğunun ortaya çıkarılması -Şikâyet ve sorunların analiz edilmesi -İlgi gören sosyal medya içeriklerinin incelenmesi
Verimli büyümek,kar oranlarını arttırmak,hedef kitlenizden satış ve etkileşim sağlamak istiyorsanız etkili bir içerik pazarlama stratejisi ile hedeflerinize ulaşabilirsiniz.
İçeriklerinizin okunması ve takip edilmesi için bilinen bir marka olmanıza gerek yok.İçeriğiniz bilgi açısından yeterli ve tatmin edici ise hedef kitlenize ulaşabilirsiniz
Sitenin ödeme altyapısı oluşturulurken  hem uluslararası hemde yerel kart şeması ve alternatif ödeme yöntemlerinin sunulması müşteri memnuniyeti sağlayacaktır. Bölgeye göre değişen ödeme yöntemlerinin analizi yapılması gerekir. Sonrasında ise satışı yapılacak bölgeler için sık kullanılan ödeme yöntemlerinin sunulması müşteri güveni sağlayacaktır.
Sınır ötesinde en çok talep gören ürün kategorilerinde ilk sırada  tekstil, hazır giyim ve ayakkabıdır. Diğer kategoriler ise kozmetik ve sağlık ürünleridir.
Diğer kanallara nazaran kolay ve maliyeti düşük olan aynı zamanda hedef kitleye hızlı bir şekilde ulaşabilmesi nedeniyle sosyal medya e-ihracat için uygun bir kanaldır. E-ihracatın ilk basamağı olarak kabul edilen sosyal medya belirli bir hedef kitleye ulaşmanızda size yardımcı olur. Bu sayede düzenli bir müşteri portföyü ve marka bilinirliğinizi sağlamış olursunuz. 
E-ihracat genel esas ve yöntemlerle ihracat yapan firmalara benzer olarak herhangi bir gümrük müşavirliği şirketinden yardım almadan ve gümrük beyannamesi düzenlemeden beyannamenin ihracatçılar birliği tarafından onaylanması zorunlu olmayan e-ticaret türüdür. Bu nedenle e-ihracat yapmak isteyen işletmeler ihracat prosedürlerini yerine getirmek zorunda olmadan kolayca ihracatını gerçekleştirebilirler.
Normal bir ihracat işlemini gerçekleştirebilmeniz için İhracatçılar Birliğine kaydınız ve herhangi bir gümrük müşavirliği hizmeti veren şirkete kaydınızın olması gerekmektedir.
Strateji planlama yapabilmek ve bunun takibini sağlayabilmek için profesyonel yardım almanız gereklidir. Strateji planlama yaparken çok yönlü bir araştırma ve aynı zamanda farklı perspektiflerden değerlendirme yapmak önemlidir. Sonuçta hedefe giden yolda ilerlemek için emin adımlar atmak gereklidir. Firmanız adına strateji planlama yapmaya karar verdiyseniz Nettsted her zaman yanınızda.
Strateji planlama şirket stratejisinin belirlenmesi ve bu doğrultuda kaynakların kullanılması anlamına gelmektedir. Belirlenen hedeflere ulaşmanın bir yolu olarakta tanımlanabilir. Bu yüzden strateji planlama web sitresine, işletmeye ya da bir markaya sahip olan herkesin uygulaması gereken bir çalışmadır.
Belirlediğiniz hedef doğrultusunda içerik stratejisi oluşturmak tabi ki de gereklidir. Oluşturduğunuz strateji sizin sosyal medya paylaşımlarınızı sattığınız ürün ya da verdiğiniz hizmete bağlı olarak belirler. Bu sayede bir yönergeye sahip olursunuz. Ulaşmak istediğiniz sonuca daha kolay bir şekilde ulaşırsınız. 
-Swot analizi -Pest analizi -Bcg analizi -Senaryo analizi -Sorun analizi -Risk analizi ve yöntemi -İş ve süreç analizleri -Eğitim ihtiyacı analizi -Gelecek analizi -Piyasa analizi
Etkili bir strateji planlama süreci için aşağıdaki unsurları dikkate almanız gereklidir.  Durum analizi, misyon ve ilkeler, vizyon, stratejik amaçlar ve hedefler, faaliyet ve projeler, izleme- değerlendirme ve performans ölçümü. 
Reklam kampanyalarını takip edebilmeniz için size özel kurumsal bir hesap oluşturulur.Bu hesaba kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaparak kampanyalarınız, reklam gruplarınızı, anahtar kelimelerinizi ve tıklanma sayınızı takip edebilirsiniz.
Bu durumun belirlenmiş bir süresi yoktur. Bu süre tıklanma başına ne kadar maliyete katlandığınıza ve kullanıcıların reklamlarınızı ne kadar tıklayacağına göre değişmektedir. Ayrıca reklamlarınıza tarih ve saat sınırlamaları koyarak istediğiniz zaman durdurup tekrar başlatabilirsiniz.
Bu rakam aslında sizin tercihiniz dahilinde belirlenmektedir. Her anahtar kelime için tıklama başına ne kadar ücret ödeyeceğiniz ‘tıklama başına maliyet’ olarak tanımlanmaktadır. Diğer unsurlarda devrede olmakla birlikte tıklama başına maliyetiniz ne kadar fazla olursa reklamlarınız o kadar üst kısımlarda yer alır.
Hazırladığınız iş planında reklam ve pazarlama için bütçe planı da  oluşturmanız gereklidir. Reklam bütçesi planı yapmanız sizin yıl içinde birçok reklam kampanyası hazırlamanız durumunda bütçe yönetimini de yapabilmenizi sağlar. Tek bir reklam kampanyası için ne kadarlık bütçe ayırmanız gerek? ya da birden çok sosyal mecra ve Adwords için bütçe planlamanız ne olacak? gibi soruların yanıtını vermeniz için detaylı bir çalışma ve bütçe analizi yapmanız gereklidir. 
Evet bu mümkündür. Normalde Google reklamları ziyaretçilerin yaptığı aramayla ilgili web sitelerini görüntüler. Web siteniz olmadığı durumlarda ise Facebook ve diğer sosyal ağlarda bulunan sayfalarınız arama motorlarında üst sıralara çıkarak reklamlarınızı yürütebilirsiniz. E-ticaret siteleri içinde bu çalışmaları yapabilir ve bu sayede satışlarınızı arttırabilirsiniz. Bazı sektörler için web sitesi oluşturmadan önce sosyal ağlarda reklam oluşturmak daha akıllıca bir davranıştır. 
Ticari hedeflerini aşağıdaki üç başlığa göre belirleyip Nettsted ile iletişime geçmeniz yeterli olacaktır. 
  • Hangi ürün ya da hizmet ile öne çıkmak istiyorum?
  • Ürün ya da hizmetler hangi hedef kitleye hitap ediyor?
  • Reklamlar vermek için ne kadar bütçe ayırmam gerekiyor?
bu konular hakkında verdiğiniz kararlar sonucunda bizimle iletişime geçebilirsiniz. Reklam stratejileri hakkında fikirler alıp hedefiniz doğrultusunda yaratıcı ve müşteri odaklı çalışmalar sunacağından emin olabilirsiniz. 
Bu sorunun cevabı tabi ki de evettir. Dijital araçlar ile mevcut web sitenizin tanıtımını yapmanız olası bir durumdur. Tüm reklam kanalları için konuşacak olursak Google Adwords reklamları;  Doğru hedef kitleyi belirleme Farklı bütçelere sahip kişilere birden hitap edebilme  Yaptığınız yatırımlar ile  verdiğiniz reklamların rakamsal sonuçlarını takip edebilmenize imkan sağlar. Bu sebeple dünya çapında birçok firma Google reklamlarını tercih etmektedir.

Arama motoru optimizasyonu sadece Google gibi websitelerin arama sonuçlarında yükselmeye değil, aynı zamanda marka bilinirliğinizin lokal ya da ulusal ya da uluslararası olarak artmanıza yardımcı olmaktadır. Bu da bu çalışmaya paha biçilmez bir değer katar. Kullanıcı deneyimiyle (UX) de alakalı olan bu çalışmalar sayesinde, websitenizi ziyaret eden kişilerin siteniz ile etkileşime geçer ve müşterilerin satın alma ihtimallerinin yükselir.

Firmanızın böyle bir çalışmaya neden ihtiyacı olduğu konusuna gelirsek… Bu çalışma hem potansiyelinizin artmasına hem de daha çok müşteriye ulaşmanızı sağlar.

Buna şöyle örnek verebiliriz. Günde 10 adet t-shirt satan bir mağaza sadece bulunduğu yere hitap etmektedir. Ancak “t-shirt” kelimesinin Türkiye’de günlük aranma hacmi yaklaşık 5000’dir. SEO sahip olduğunuz sıralamaya göre tüm bu potansiyel müşterilere ulaşmanızı sağlar. Yani örnek olarak verdiğimiz t-shirt kelimesinde eğer firmanız 1. sırada olursa, 5000 kişilik bir potansiyel müşteri edineceksiniz. Eğer uluslararası bir hedef koyarsanız, bu potansiyel daha da artacaktır.

Arama Motoru Optimizasyonu çalışmaları sanıldığının aksine uzun vadede sonuç veren çalışmalardır. Genellikle bu çalışmalar 3-6 ay içerisinde tam olarak Google tarafından algılanmaktadır. Bazı odaklanılan kelimelerde bu daha uzun vadeli olabilmektedir.

Dünyanın önde gelen bazı SEO aracı firmalarının da yaptıkları açıklamalarda kaliteli bir çalışmanın etkisinin yaklaşık 3-6 ay arasında görüldüğü açıklanmıştır. Ancak bazı durumlarda bu çalışmanın etkileri daha da kısa olabilmektedir. Özellikle bariz teknik seo hatalarının ve bazen dil hatalarının düzeltilmesi kısa sürede etkili olmaktadır.

SEO çalışmalarının standart bir ücreti yoktur. Bu çalışma istenen kelimeye göre veya yapılacak projeye göre değerlendirilir. Bazı durumlarda müşterilerimize direkt kelime odaklı çalışmak yerine, daha çok müşteri odaklı çalışmayı da tavsiye edebilmekteyiz.

Bu çalışmalarda, sektörünüzün tüm anahtar kelime portföyünü çıkartıp, sektörde bulunan diğer firmaların rekabetini analiz ederiz. Özellikle sektörün içerisindeki rekabeti düşük (minimum düzeyde diğer firmalar tarafından çalışma yapılmış) ancak aranma hacmi fazla olan aranma kelimelerini tespit edip bunların üzerinde çalışma yaparız. Bu kelimelerde firmanızı üst sıralara taşırız. Bu yolla müşterimiz en kısa sürede netice alabilmektedir.

Kelime bazlı çalışmalar genellikle proje bazlı olan çalışmalardan daha uzun süren çalışmalardır. Bu çalışmamızda da aranma kelimesinin üzerinde araştırmalar yapıp, rakip sitelerin analizini yapmaktayız. Seçilen kelimede rekabeti ve zorluğu ölçerek çalışmalarımızı gerçekleştiririz.

Yurt içi çalışmalarınızı deneyimli kadromuzla yönetebilir; Google arama sonuçlarında yükselme, marka bilinirliği ve tüm teknik SEO çalışmalarınızı yönetebiliriz. Marka bilinirliğinizi artırmak ve daha çok müşteri elde etmenizi sağlayacak bu çalışmalar esnasında, Türkiye’nin en tanınmış sitelerinde de sizleri tanıtıyoruz.

icaret yapmak istediğiniz veya hali hazırda ticaret yaptığınız websiteniz üzerinde proje hazırlıyoruz. Basitçe anlatmak gerekirse, bir hedef kitle çalışması yapıyoruz:

Ticaretini gerçekleştirdiğiniz ürün ve servisler için…

Hakkında bilgi topluyor ve sektörünüzü öğreniyoruz.
Hangi yaşta bireylere hitap ettiğini buluyoruz.
Hangi yerleşim birimlerinde (lokal ise mahallelerde) daha çok satış yapacağınızı tespit ediyoruz.
Lokal veya Türkiye çapında var olan toplam pazarı ölçüyoruz.
Hedef kitlenin yaptığı satın alma aramalarını buluyoruz.
Bu aranmalarda diğer rakip firmalar ile gireceğimiz rekabeti ölçüyoruz.
Hedef kitlenize en kısa zamanda ulaşabileceğiniz çözümler üretiyoruz.
Çalışmaları elde ettiğimiz verilere göre gerçekleştirerek satışlarınızı yükseltiyoruz.

Yurt dışı SEO çalışması istiyorsanız ve ürününüzü dünyanın istediğiniz ülkesine satmak istiyorsanız. Biz yanınızdayız. Bu çalışmamızla yurt dışına satmak istediğiniz hizmet ve servisler ve aynı zamanda e-ihracat ürünleri için müşteriler bulabilir, markanızı bir dünya markası haline getirebilirsiniz. Bunu yaparken ürünlerinizi dünyanın en ünlü sitelerinde tanıtma şansı da bulabilirsiniz.

Herhangi bir ülkede ya da tüm dünyada satışlarınızı mı artırmak istiyorsunuz? Ya da ürünlerinizi sıfırdan e-ihracat ile pazarlamak mı istiyorsunuz? Sizlere bu konuda yardımcı oluyoruz.

Yurt dışına ticaretini gerçekleştirmek istediğiniz hizmet, ürün ve servisler için…

Öncelikle bilgi topluyoruz ve sektörünüzü öğreniyoruz.
Ürününüzü satabileceğiniz uluslararası ya da yabancı sektörü inceliyoruz.
Yurt içi projelerimiz için de belirttiğimiz şekilde hedef kitelenizi oluşturuyoruz.
Satış yapmak istediğiniz ülkenin ya da uluslararası mecranın toplam pazarını ölçüyoruz.
Sektörde var olan rakiplerinizi inceliyor ve çalışmalara başlanınca yaşanacak rekabeti tespit ediyoruz.
Belirlediğimiz hedef kitleye en kısa zamanda ulaşmanızı sağlayacak çalışmaları hazırlıyoruz.
Oluşturduğumuz proje çerçevesinde çalışmalara devam ediyoruz.

Donec tellus massa, tristique sit amet condim vel, facilisis quis sapien. Praesent id enim sit amet odio vulputate eleifend in in tortor. Donec tellus massa, tristique sit amet condim vel, facilisis quis sapien. Praesent id enim sit amet odio vulputate eleifend in in tortor. Donec tellus massa, tristique sit amet condim vel, facilisis quis sapien.

Donec tellus massa, tristique sit amet condim vel, facilisis quis sapien. Praesent id enim sit amet odio vulputate eleifend in in tortor. Donec tellus massa, tristique sit amet condim vel, facilisis quis sapien. Praesent id enim sit amet odio vulputate eleifend in in tortor. Donec tellus massa, tristique sit amet condim vel, facilisis quis sapien.