İçerik Pazarlaması

İçerik pazarlaması dijital ortamda markaların hedef kitlelerinin dikkatini çekecek içerikler oluşturarak akılda kalmalarını sağlayan bir çalışmadır. Doğru tanımlanmış hedef kitle ile içerik pazarlandığında müşterinin satın alma ya da o hizmetten yararlanma davranışı etkilenir. Böylece istenen amaca ulaşılmış olunur. 

 İçerik Pazarlamasının amacı ; etkili yollarla ve sürekli olarak müşterileri etkilemek ve onlarla bağlantı halinde kalmaktır. İçerik pazarlamasında ki temel amaç müşterinin alışkanlıklarını değiştirme ve geliştirme şeklindedir.

“İçerik Pazarlama, satış yapmadan
müşteriler ile iletişim kurma sanatıdır.”

İçerik pazarlamasında ürün ve servislerini müşterinizin direkt olarak gözüne sokmaya çalışmak yanlış bir yol olacaktır. İçerik pazarlamasında esas olan müşterilere onları konu hakkında daha bilinçli yapacak içerikler paylaşmaktır.

içerik pazarlaması
içerik pazarlaması

Bizimle İletişime Geçin

444 63 02

Atatürk Mahallesi, Bandırma Cad.,No:43, D:3

Karesi/Balıkesir


Nettsted ile İçerik Pazarlamasında Zirveye Ulaşın !

Nettsted olarak markanızın müşteri kitlesine özel olarak hazırladığımız içerikler ile satışlarınızı arttırıyoruz. Oluşturulan içerikler ile markanıza duyulan güveni arttırıyor, akılda kalıcı olmasını sağlıyoruz.

Aynı zamanda tüm ürettiğimiz içeriklerimiz SEO uyumlu içerikler olup arama sonuçlarında üst sıralarda yer almanıza fayda sağlamaktadır.

SEO Uyumlu İçerik

Tüm içeriklerimiz SEO uyumlu içerikler olup, sizi arama sonuçlarında üst sıralara çıkarmaktadır.

Müşteri Odaklı

Yazmış olduğumuz tüm içerikler müşterilerinize ve potansiyel müşteri adaylarınıza yönelik, onları harekete geçirecek içeriklerdir.

İtibar Gelişimi

Ürünleriniz, hizmetleriniz ve markanız hakkında verilecek olan bilgiler ile müşterilerinize karşı daha fazla itibar sahibi olabilirsiniz.

Sosyal Büyüme

İçerik pazarlaması direkt olarak satış getirmese bile sosyal olarak marka bilinirliliğinizi arttırmaya, büyümenize yardımcı olur.

Merak Ettikleriniz

Merak Ettiğiniz Soruları Sizin İçin Yanıtladık

İçerik pazarlaması, açıkça tanımlanmış bir kitleyi çekmek ve elde tutmak ve bunun sonucunda  karlı müşteri eylemi sağlamak için değerli, alakalı ve tutarlı içerik oluşturmaya ve dağıtmaya odaklanan stratejik bir pazarlama yaklaşımıdır
İçerik pazarlaması SEO’nun önemli bir alt dalıdır. SEO stratejisi oluştururken genellikle içerik pazarlamasını da stratejiye dahil ederiz. Böylece SEO planının başarı oranını artırmak için seo uyumlu içerikler oluşturulmasını sağlarız.
İçerik pazarlaması stratejisinin performansını Google Analytics ve Search Console üzerinden ölçümlüyoruz. CTR optimizasyonu için ekibi yönlendiriyoruz.
İçerik pazarlaması müşteriyi etkileyebilecek her şekilde yapılabilir.En yaygın yöntemler şunlardır: -Popüler bir video hazırlayarak -Sosyal medyada yararlı veya eğlendirici bir içerik girerek -Bir kampanya sitesi oluşturarak -İlginç içerikler barındıran bir bilgilendirme grafiği oluşturarak
  1. Kaliteli Üretimle İçerik Pazarlaması Nasıl Yapılır?
-Anahtar kelime araştırmasının yapılması -Arma motoru optimizasyon analizinin yapılması -İnternetteki forumların takip edilmesi -İnternet haberlerinin takip edilmesi -Satış-Destek Bölümünde sık sorulan soruların incelenmesi -Müşterilerin istek ve taleplerinin neler olduğunun ortaya çıkarılması -Şikâyet ve sorunların analiz edilmesi -İlgi gören sosyal medya içeriklerinin incelenmesi
Verimli büyümek,kar oranlarını arttırmak,hedef kitlenizden satış ve etkileşim sağlamak istiyorsanız etkili bir içerik pazarlama stratejisi ile hedeflerinize ulaşabilirsiniz.
İçeriklerinizin okunması ve takip edilmesi için bilinen bir marka olmanıza gerek yok.İçeriğiniz bilgi açısından yeterli ve tatmin edici ise hedef kitlenize ulaşabilirsiniz