Instagram Reklamları

Facebook, Instagram,  Twitter, Youtube ve Linkedln gibi mecralar sosyal medya reklam yönetimi başlığı altında toplanmaktadır. Sosyal medya reklam yönetimi markaların hangi sosyal mecralarda yayınlanacağına karar veren unsurdur. Bu noktada hedef kitlenizin daha çok hangi sosyal mecrayı kullandığı analiz edilerek paylaşım yapmasını sağlamak daha doğru olarak. Böylece hedef kitleye ulaşmanız daha kolay olur.

Instagram son yıllarda kullanım açısından en çok kullanılan sosyal medya platformları arasında gelmektedir. Kullanım oranı yüksek olmasından dolayı da reklamverenlerin başlıca reklam verdiği mecraların başında gelmektedir.

Instagram, Facebook bünyesinde bir şirket olduğu için Facebook tarafında verilecek olan reklamlar Instagram’da da verilebilmektedir.

indir
instagram-reklam-modelleri

Bizimle İletişime Geçin

444 63 02

Atatürk Mahallesi, Bandırma Cad., No:43, D:3

Karesi/Balıkesir


Instagram Reklamları

Instagram reklamları ile tamamen markanıza yönelik özel olarak oluşturduğumuz hedef kitlelere reklam çalışmaları gerçekleştiriyoruz. Bu sayede doğrudan potansiyel müşterilerinize ulaşmış oluyoruz. 

Etkili bir reklam çalışması ile en verimli sonucu almanızı sağlıyoruz.

Hedef Kitle Analizi

Instagram’da yer alan hedef kitlenize özel reklam çalışmaları yapıyoruz.

Alışverişe Yönelik

Tüm reklam çalışmalarımız müşterilerinizin alışveriş yapmasını teşvik edecek şekilde planlanır.

Sürekli Takip

Reklamlarınız yayınlandığı anda tüm süreci takip edebilir konumda oluyorsunuz.

Yeniden Pazarlama

Web siteniz ile veya Instagram sayfanız ile en ufak etkileşime geçmiş kişileri yakalıyor, markanızı unutmaması için onlara özel yeniden reklam çalışmaları gerçekleştiriyoruz.

Merak Ettikleriniz

Merak Ettiğiniz Soruları Sizin İçin Yanıtladık
Reklam kampanyalarını takip edebilmeniz için size özel kurumsal bir hesap oluşturulur.Bu hesaba kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaparak kampanyalarınız, reklam gruplarınızı, anahtar kelimelerinizi ve tıklanma sayınızı takip edebilirsiniz.
Bu durumun belirlenmiş bir süresi yoktur. Bu süre tıklanma başına ne kadar maliyete katlandığınıza ve kullanıcıların reklamlarınızı ne kadar tıklayacağına göre değişmektedir. Ayrıca reklamlarınıza tarih ve saat sınırlamaları koyarak istediğiniz zaman durdurup tekrar başlatabilirsiniz.
Bu rakam aslında sizin tercihiniz dahilinde belirlenmektedir. Her anahtar kelime için tıklama başına ne kadar ücret ödeyeceğiniz ‘tıklama başına maliyet’ olarak tanımlanmaktadır. Diğer unsurlarda devrede olmakla birlikte tıklama başına maliyetiniz ne kadar fazla olursa reklamlarınız o kadar üst kısımlarda yer alır.
Hazırladığınız iş planında reklam ve pazarlama için bütçe planı da  oluşturmanız gereklidir. Reklam bütçesi planı yapmanız sizin yıl içinde birçok reklam kampanyası hazırlamanız durumunda bütçe yönetimini de yapabilmenizi sağlar. Tek bir reklam kampanyası için ne kadarlık bütçe ayırmanız gerek? ya da birden çok sosyal mecra ve Adwords için bütçe planlamanız ne olacak? gibi soruların yanıtını vermeniz için detaylı bir çalışma ve bütçe analizi yapmanız gereklidir. 
Evet bu mümkündür. Normalde Google reklamları ziyaretçilerin yaptığı aramayla ilgili web sitelerini görüntüler. Web siteniz olmadığı durumlarda ise Facebook ve diğer sosyal ağlarda bulunan sayfalarınız arama motorlarında üst sıralara çıkarak reklamlarınızı yürütebilirsiniz. E-ticaret siteleri içinde bu çalışmaları yapabilir ve bu sayede satışlarınızı arttırabilirsiniz. Bazı sektörler için web sitesi oluşturmadan önce sosyal ağlarda reklam oluşturmak daha akıllıca bir davranıştır. 
Ticari hedeflerini aşağıdaki üç başlığa göre belirleyip Nettsted ile iletişime geçmeniz yeterli olacaktır. 
  • Hangi ürün ya da hizmet ile öne çıkmak istiyorum?
  • Ürün ya da hizmetler hangi hedef kitleye hitap ediyor?
  • Reklamlar vermek için ne kadar bütçe ayırmam gerekiyor?
bu konular hakkında verdiğiniz kararlar sonucunda bizimle iletişime geçebilirsiniz. Reklam stratejileri hakkında fikirler alıp hedefiniz doğrultusunda yaratıcı ve müşteri odaklı çalışmalar sunacağından emin olabilirsiniz. 
Bu sorunun cevabı tabi ki de evettir. Dijital araçlar ile mevcut web sitenizin tanıtımını yapmanız olası bir durumdur. Tüm reklam kanalları için konuşacak olursak Google Adwords reklamları;  Doğru hedef kitleyi belirleme Farklı bütçelere sahip kişilere birden hitap edebilme  Yaptığınız yatırımlar ile  verdiğiniz reklamların rakamsal sonuçlarını takip edebilmenize imkan sağlar. Bu sebeple dünya çapında birçok firma Google reklamlarını tercih etmektedir.