Reklam Yönetimi

Reklam yönetimi pazarlama stratejisi anlamına gelir. Markalar verdiği hizmet ya da sattığı ürün ile ilgili reklamlar oluşturur. Bu reklamların nasıl düzenlenmesi gerektiği konusunda planlamalar yapılır. Özellikle hedef kitleye hitap edebilen reklamlar olması ve hangi zaman aralıklarında ne şekilde sunulması gerektiği nettsted koordinatörlüğünde  reklam yönetiminde gerçekleşir.

 

Facebook&Instagram Reklamları

Facebook, Instagram,  Twitter, Youtube ve Linkedln gibi mecralar sosyal medya reklam yönetimi başlığı altında toplanmaktadır. Sosyal medya reklam yönetimi markaların hangi sosyal mecralarda yayınlanacağına karar veren unsurdur. Bu noktada hedef kitlenizin daha çok hangi sosyal mecrayı kullandığı analiz edilerek paylaşım yapmasını sağlamak daha doğru olarak. Böylece hedef kitleye ulaşmanız daha kolay olur. 

Google Ads (Adwords) Reklam Yönetimi

Google Ads arama motorlarına veya haritalarda yayınladığınız ürün ya da hizmetlerin hedeflediğiniz kişilere daha kolay ulaşmasını sağlayan internet reklam hizmetlerinin tümüdür. Kullanıcıların arama motorlarında yaptıkları aramalarda verdiğiniz hizmet ya da sattığınız ürünün reklamı karşılarına çıkacaktır. Bu sayede tıklanma alarak sitenizin ziyaretçi sayısını arttırmış olursunuz. 

generic
generic

Bizimle İletişime Geçin

444 63 02

Atatürk Mahallesi, Bandırma Cad., No:43, D:3

Karesi/Balıkesir


Reklam Yönetimi

Sosyal medya ve Google reklam yönetimi ile en kısa yoldan başarıya ulaşabilirsiniz.

Her gün milyonlarca kişinin etkileşime geçtiği ve potansiyel müşterilerinizin yer aldığı sosyal medya ağları ile satışlarınızı arttırabilirsiniz.

Nettsted ekibi olarak reklam yönetimi konularında da kendimize güveniyor, daha iyi sonuçlar almanız için elimizden gelenin fazlasını yapıyoruz.

Sektör Analizi

Markanızın yer aldığı, faaliyet gösterdiği sektörü analiz ediyor, bunlara göre reklam kampanyalarınızı belirliyoruz.

Rakip Analizi

Sektörünüzde faaliyet gösteren rakiplerinizin listesini sizden istiyor, bunların yanında size potansiyel rakip olabilecek firmaları analiz ediyoruz.

Entegrasyonlar

Reklamlarınızın takibini yapabilmek için gerekli olan kod entegrasyonlarını sağlıyoruz.

Yeniden Pazarlama

Daha önce markanız ile ufakta olsa bir etkileşime girmiş kişilerin karşısına sizi hatırlaması için reklamlar çıkarıyoruz.

Merak Ettikleriniz

Merak Ettiğiniz Soruları Sizin İçin Yanıtladık

Reklam kampanyalarını takip edebilmeniz için size özel kurumsal bir hesap oluşturulur.Bu hesaba kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaparak kampanyalarınız, reklam gruplarınızı, anahtar kelimelerinizi ve tıklanma sayınızı takip edebilirsiniz.
Bu durumun belirlenmiş bir süresi yoktur. Bu süre tıklanma başına ne kadar maliyete katlandığınıza ve kullanıcıların reklamlarınızı ne kadar tıklayacağına göre değişmektedir. Ayrıca reklamlarınıza tarih ve saat sınırlamaları koyarak istediğiniz zaman durdurup tekrar başlatabilirsiniz.
Bu rakam aslında sizin tercihiniz dahilinde belirlenmektedir. Her anahtar kelime için tıklama başına ne kadar ücret ödeyeceğiniz ‘tıklama başına maliyet’ olarak tanımlanmaktadır. Diğer unsurlarda devrede olmakla birlikte tıklama başına maliyetiniz ne kadar fazla olursa reklamlarınız o kadar üst kısımlarda yer alır.
Hazırladığınız iş planında reklam ve pazarlama için bütçe planı da  oluşturmanız gereklidir. Reklam bütçesi planı yapmanız sizin yıl içinde birçok reklam kampanyası hazırlamanız durumunda bütçe yönetimini de yapabilmenizi sağlar. Tek bir reklam kampanyası için ne kadarlık bütçe ayırmanız gerek? ya da birden çok sosyal mecra ve Adwords için bütçe planlamanız ne olacak? gibi soruların yanıtını vermeniz için detaylı bir çalışma ve bütçe analizi yapmanız gereklidir. 
Evet bu mümkündür. Normalde Google reklamları ziyaretçilerin yaptığı aramayla ilgili web sitelerini görüntüler. Web siteniz olmadığı durumlarda ise Facebook ve diğer sosyal ağlarda bulunan sayfalarınız arama motorlarında üst sıralara çıkarak reklamlarınızı yürütebilirsiniz. E-ticaret siteleri içinde bu çalışmaları yapabilir ve bu sayede satışlarınızı arttırabilirsiniz. Bazı sektörler için web sitesi oluşturmadan önce sosyal ağlarda reklam oluşturmak daha akıllıca bir davranıştır. 
Ticari hedeflerini aşağıdaki üç başlığa göre belirleyip Nettsted ile iletişime geçmeniz yeterli olacaktır. 
  • Hangi ürün ya da hizmet ile öne çıkmak istiyorum?
  • Ürün ya da hizmetler hangi hedef kitleye hitap ediyor?
  • Reklamlar vermek için ne kadar bütçe ayırmam gerekiyor?
bu konular hakkında verdiğiniz kararlar sonucunda bizimle iletişime geçebilirsiniz. Reklam stratejileri hakkında fikirler alıp hedefiniz doğrultusunda yaratıcı ve müşteri odaklı çalışmalar sunacağından emin olabilirsiniz. 
Bu sorunun cevabı tabi ki de evettir. Dijital araçlar ile mevcut web sitenizin tanıtımını yapmanız olası bir durumdur. Tüm reklam kanalları için konuşacak olursak Google Adwords reklamları;  Doğru hedef kitleyi belirleme Farklı bütçelere sahip kişilere birden hitap edebilme  Yaptığınız yatırımlar ile  verdiğiniz reklamların rakamsal sonuçlarını takip edebilmenize imkan sağlar. Bu sebeple dünya çapında birçok firma Google reklamlarını tercih etmektedir.