Reklam yönetimi pazarlama stratejisi anlamına gelir. Markalar verdiği hizmet ya da sattığı ürün ile ilgili reklamlar oluşturur. Bu reklamların nasıl düzenlenmesi gerektiği konusunda planlamalar yapılır. Özellikle hedef kitleye hitap edebilen reklamlar olması ve hangi zaman aralıklarında ne şekilde sunulması gerektiği nettsted koordinatörlüğünde reklam yönetiminde gerçekleşir.
Facebook&Instagram Reklamları
Facebook, Instagram, Twitter, Youtube ve Linkedln gibi mecralar sosyal medya reklam yönetimi başlığı altında toplanmaktadır. Sosyal medya reklam yönetimi markaların hangi sosyal mecralarda yayınlanacağına karar veren unsurdur. Bu noktada hedef kitlenizin daha çok hangi sosyal mecrayı kullandığı analiz edilerek paylaşım yapmasını sağlamak daha doğru olarak. Böylece hedef kitleye ulaşmanız daha kolay olur.
Google Ads (Adwords) Reklam Yönetimi
Google Ads arama motorlarına veya haritalarda yayınladığınız ürün ya da hizmetlerin hedeflediğiniz kişilere daha kolay ulaşmasını sağlayan internet reklam hizmetlerinin tümüdür. Kullanıcıların arama motorlarında yaptıkları aramalarda verdiğiniz hizmet ya da sattığınız ürünün reklamı karşılarına çıkacaktır. Bu sayede tıklanma alarak sitenizin ziyaretçi sayısını arttırmış olursunuz.
Reklam Yönetimi
Her gün milyonlarca kişinin etkileşime geçtiği ve potansiyel müşterilerinizin yer aldığı sosyal medya ağları ile satışlarınızı arttırabilirsiniz.
Nettsted ekibi olarak reklam yönetimi konularında da kendimize güveniyor, daha iyi sonuçlar almanız için elimizden gelenin fazlasını yapıyoruz.
Merak Ettikleriniz
- Hangi ürün ya da hizmet ile öne çıkmak istiyorum?
- Ürün ya da hizmetler hangi hedef kitleye hitap ediyor?
- Reklamlar vermek için ne kadar bütçe ayırmam gerekiyor?